poniedziałek, 20 lipca 2015

Lidl-kolekcja biegowa z zeszłego tygodnia

Chyba nie byłabym sobą gdybym nie poszła do lidla po zobaczeniu, że jest nowa kolekcja ciuchów do biegania. Uwielbiam kupować sportowe ciuchy. W zeszłym tygodniu popędziłam na otwarcie sklepu i zakupiłam sobie nowe ciuszki.

Bluzki mnie  jakoś nie przekonały ale za to kupiłam legginsy.


Najpierw kupiłam te powyższe. Muszę powiedzieć,że zawsze chciałam kupić takie kolorowe krótkie spodenki. Są one wykonane ze śliskiego materiału. Dużym plusem jest to,że spodenki posiadają z tyłu kieszonkę. Co jest dobre jeśli biega się z kluczami. Kupiłam ciuchy w rozmiarze S i dobrze zrobiłam bo zazwyczaj lidl ma trochę zawyżoną numeracje. 


Później przeszłam się jeszcze raz do sklepu, i była ostatnia S, więc wzięłam ją. Te legginsy już przetestowałam i muszę powiedzieć,że dobrze mi się w nich biegało. Obawiałam się jedynie,że będą mi prześwitywać bo z drugiej strony mają biały materiał. Jednak nie jest źle. 
Tym razem mówiłam,że mam już za dużo staników i więcej nie kupuję. No i oczywiście poległam. Fajny ten stanik, bo ma miseczki w środku.

Podsumowując:
Do sklepu poszłam po jedną parę legginsów, wróciłam z 3, plus stanik. Posiadam już trochę ciuchów sportowych z lidla i jeszcze mnie nie rozczarowały. Tak samo jaki i te jestem mega zadowolona z nich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz