środa, 29 lipca 2015

Gofry na diecie?

Są wakacje i jest to czas wyjazdów. Nad morzem jest pełno restauracji z lodami i właśnie goframi. Niestety gofry są tłuczące. Bo są one na oleju lub margarynie. Oczywiście zawsze bierze się jakieś dodatki. Mój ulubiony gofr jest z polewą toffi lub z owocami. Ale wiadomo od czasu do czasu można sobie na jednego pozwolić. Jeśli jesteśmy w domu i mamy gofrownice, to można wykonać swoje domowe gofry. Są one bardzo lekkie i delikatne a w smaku pyszne.

Składniki:
- 1 miarka odżywki białkowej(ja dałam ciasteczkową ale może być dowolna)
- 60g mąki owsianej
- 2 jajka
- 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
-  trochę wody ( żeby konsystencja ciasta była lekko płynna)

Białka ubić na sztywno i dodać wszystkie składniki. (Jeśli nie macie mąki owsianej to można ją zrobić samemu poprzez zmielenie płatków owsianych na pył) Zblendrować i wylewać na rozgrzaną gofrownicę. Ja posmarowałam ją olejem kokosowym, by ciasto nie przywierało.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz